środa, listopad 26, 2025

Jaki jest najlepszy dentysta w Gdyni?

0
Jaki jest najlepszy dentysta w Gdyni

Gdy zaczynamy mieć problem z bolącym zębem, szybko udajemy się do stomatologa. Na rynku jest wiele konkurujących ze sobą lekarzy, niemalże w każdym polskim mieście znajdują się co najmniej dwie kliniki, a jaki dentysta w Gdyni jest najlepszy? Wybierając odpowiedniego stomatologa chcemy, żeby był to lekarz z odpowiednio długim doświadczeniem. Do tego musi wykonywać swoją pracę dokładnie, w sterylnych warunkach i z zachowaniem wszystkich norm bezpieczeństwa.

Biuro rachunkowe i działalność w sieci – jak zaistnieć w świadomości klientów

0
Biuro rachunkowe i działalność w sieci - jak zaistnieć w świadomości klientów

Promocja biura rachunkowego może przybierać różne formy. Często zależy od zakresu świadczonych usług oraz miejsca prowadzenia działalności. Strategia marketingowa może się więc różnić w zależności od tego, czy biuro rachunkowe świadczy usługi na rynku lokalnym, czy przez internet. Niektóre formy promocji sprawdzają się równie dobrze w obu przypadkach i mogą być stosowane przy biznesach prowadzonych lokalnie, jak i na szerszą skalę.

Jeżeli biuro rachunkowe dopiero rozpoczyna działalność, może nie dysponować dużym budżetem na działania marketingowe i promocję swoich usług wśród potencjalnych klientów. Istnieje na szczęście wiele metod, które pozwalają zaistnieć w świadomości usługobiorców nawet przy skromnych środkach przeznaczonych na reklamę. Jakie to metody?

Promocja biura rachunkowego na rynku lokalnym

Decydując się na prowadzenie działalności w siedzibie biura, można rozpocząć poszukiwanie klientów wśród osób z najbliższego otoczenia. Usług księgowych mogą potrzebować członkowie rodziny, znajomi albo znajomi znajomych. Zdobywanie pierwszych klientów przez pocztę pantoflową to stara i sprawdzona metoda. Co istotne, nie ponosimy tu żadnych kosztów, a taka promocja może pomóc zaistnieć w branży i mocno stanąć na nogach. Pierwsi zadowoleni klienci z pewnością polecą biuro rachunkowe kolejnym zainteresowanym, co pozwoli na dalszy rozwój biznesu.

W jaki inny sposób można promować się na rynku lokalnym? Okazuje się, że takich metod jest całkiem sporo. Bardzo skuteczny będzie widoczny szyld umieszczony nad wejściem do biura rachunkowego. Właściwie jest to must have każdego biznesu, który świadczy usługi lokalnie. Problem może pojawić się wtedy, gdy biuro nie znajduje się przy głównej ulicy. Wtedy warto umieścić odpowiedni szyld przy często uczęszczanej arterii komunikacyjnej, wskazując jednocześnie, gdzie mieści się jego siedziba.

Promocja działalności biura rachunkowego w internecie

W sieci mogą promować się zarówno te biura rachunkowe, które świadczą usługi na rynku lokalnym, jak i działające na szerszą skalę. Doskonałe ku temu możliwości stwarzają kanały social media. Branie udziału w tematycznych dyskusjach oraz udzielanie merytorycznych porad pomoże księgowemu w zbudowaniu wizerunku eksperta i dotarciu do nowych klientów. W podobny sposób można działać na forach internetowych. Bardzo ważna jest też strona www biura księgowego, na której warto zamieścić informacje na temat doświadczenia pracowników oraz blog, na którym znajdą się ciekawe artykuły. Tematyka powinna zostać dostosowana do profilu działalności konkretnego biura i odpowiadać na potrzeby internautów. Co to dokładnie oznacza? Inspiracji najlepiej szukać na forach, gdzie zainteresowani zadają pytania i szukają rozwiązań konkretnych problemów.

Inną metodą, która sprawdzi się zarówno na rynku lokalnym, jak i ogólnopolskim jest promocja na takich witrynach jak UslugiKsiegowe.pl. Pozostawiona na niej wizytówka wraz z dokładnym opisem działalności biura rachunkowego, wskazaniem lokalizacji i linkiem do strony www będzie doskonałą formą promocji. Co więcej, pomoże też w wypozycjonowaniu strony www biura rachunkowego w wyszukiwarkach internetowych.

I tu przechodzimy do kolejnego sposobu promocji w sieci. Pojawianie się strony biura rachunkowego w organicznych i płatnych wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych jest jednym z najlepszych i najszybszych sposobów dotarcia do klientów.

Istnieje wiele sposobów reklamowania działalności biura rachunkowego. Dobór odpowiedniej strategii marketingowej pozwala na rozwój biznesu i nawiązanie trwałych relacji z klientami. Jest więc niezwykle istotny dla zachowania stabilności finansowej prowadzonej działalności i przekłada się bezpośrednio na przychód biura.

3 najpopularniejsze metody prawidłowego zarządzania czasem

0
zarządzanie czasem

Systemów, dzięki któremu możemy odpowiednio zorganizować swój czas jest bardzo dużo. Na jaki się zdecydować? Proponujemy, aby postawić na klasykę, czyli 3 najbardziej prawdopodobne oraz najlepsze metody na zarządzanie czasem. Od ich opracowania minęło naprawdę skoro lat, ale to tylko pokazuje jak bardzo są niezawodne. W jaki sposób odpowiednio zarządzać czasem? Przekonaj się sam!

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/zarzadzanie-czasem-metody-3-najbardziej-popularne/

Zarządzanie czasem metodą GTD

Metoda DTG, czyli z języka angielskiego Getting Things Done zostałam opracowana przez Davida Allena. W tej metodzie kluczowy jest zgromadzenie spraw oraz zarządzanie listami projektów czy też zadań. Ważne jest to, aby każda sprawa, która do ciebie trafia została oceniona pod kątem ważności.

Jeżeli wydaje ci się, że sprawa jest niepotrzebna, zabierająca czas i nic nie wnoszące do Twojej kariery to staraj się ją omijać. 

Cały system jest nieco bardziej złożony. Ale na Proponuję aby w przemyślany sposób radzić sobie z olbrzymią ilością różnego rodzaju dokumentacji, które trafiają na nasze biurka lub wypełniają skrzynki pocztowe.

Podstawą w GTD, którą warto jest wykorzystać jest reguła dwóch minut. Polega ona na tym że jeżeli jest jakaś istotna sprawa, która wpada do twojej skrzynki i zajmie ci ona dwie minuty lub mniej to zrób ją bez zastanowienia.

Zarządzanie czasem – metoda ABC

Przy zarządzaniu czasem bardzo ważne jest również bardzo prosta i szybka metoda ABC. Jej podstawą jest praktycznie wykorzystanie zasady Pareto, która mówi że większość efektów uzyskamy z mniejszej ilości wysiłków. Potocznie ta zasada jestem zła na zasadę 80/20.

Metoda ABC podzielono podzielenie kartki papieru na trzy kolumny. Pod literką A wpisujemy zadania, które Koniecznie musimy wykonać. Są to tak zwane priorytety. Pod literką B zapisujemy zadania, które możemy wykonać. Nie muszą być one szczegółowo pilne, ale możemy zlecić je współpracownikom. Literka C natomiast, to zadania najmniej istotne do zrobienia. Możemy je wykonać w przypadku kiedy uporamy się z zadaniami A oraz B.

Metoda Eisenhowera

Jest to metoda którą opatentował amerykański prezydent Dwight Eisenhower. Polega ona na tym że dzielimy kartka na 4 część. Na górze po lewej wpisujemy zadania ważne i pilne, obok po prawej zadania ważne, ale mniej pilne. Na dole miejsce na sprawy pilne i na samym końcu na błahe i nie pilne.

Cała sztuka polega na tym, żeby odpowiednie określić najważniejsze oraz najpiękniejsze sprawy i ustalić je jako priorytet. Organizowanie czasu pracy w taki sposób będzie z pewnością ułatwieniem. Do tego okaże się również produktywne. Dodatkowo wykonując takie czynności codziennie wbijesz je sobie jako nawyk i będzie Ci o wiele prościej z nich korzystać.

Zobacz też: http://www.plenergia.pl/porady-finansowe-miliardera/

Umowy przez internet – jak je zawierać?

0
Umowy przez internet

Kwestie formalne i dokumentacyjne przy zawieraniu umowy zawsze są najbardziej czasochłonnym etapem współpracy. Konieczne jest uzyskanie konsensusu pod kątem konstrukcji całej umowy, zweryfikowanie tożsamości obu stron i przesłanie dokumentów do weryfikacji. W przypadku braku możliwości bezpośredniego kontaktu staje się to jeszcze bardziej skomplikowane, ponieważ umowę musimy przesłać pocztą.

Współczesną odpowiedzią na przesadną biurokratyzację jest możliwość zawarcia umowy online. Skąd jednak można mieć pewność, że będzie ona miała moc prawną? Na co zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy online? Co może nam pomóc w tym procesie?

Kiedy warto zawrzeć umowę przez internet?

Zawieranie umów online jest najlepszym rozwiązaniem w sytuacjach, gdy z jakichś powodów nie mamy możliwości bezpośredniego kontaktu z klientem. Na przykład, gdy siedziba naszej firmy znajduje się bardzo daleko od miejsca pobytu klienta. Umowy przez internet są również najrozsądniejszym rozwiązaniem, jeśli pracujemy zdalnie. Największą zaletą zawierania umów online jest szybkość. Wszystkie etapy – począwszy od stworzenia pierwszego szkicu umowy po finalizację – następują znacznie szybciej. Możliwa jest szybsza weryfikacja punktów umowy i wprowadzenie ewentualnych poprawek.

O czym pamiętać przy zawieraniu umów online?

Zawieranie umowy przez internet wiąże się jednak z pewnymi zagrożeniami – ponieważ nie następuje bezpośredni kontakt, nie mamy możliwości weryfikacji tożsamości klienta na żywo. Ponadto, aby umowa zawarta przez internet miała moc prawną, musimy położyć nacisk na kilka istotnych kwestii. Jeśli jednak dopilnujemy wszystkich kwestii formalnych – zawieranie umowy online będzie całkowicie bezpieczne. Ponadto – okaże się dużo bardziej funkcjonalnym rozwiązaniem od tradycyjnej formy finalizacji. Na co więc należy zwrócić uwagę przy zawarciu umowy przez internet?

  • Weryfikacja tożsamości klienta (numer PESEL, fotografia)
  • Przechowanie umowy na bezpiecznym serwerze
  • Zastosowanie zabezpieczeń uniemożliwiających podrobienie dokumentu
  • Użycie narzędzie umożliwiającego potwierdzenie tożsamości obu stron

Narzędzie do zawierania umów online – jak Umownik może Ci pomóc?

Umownik jest funkcjonalnym, kompleksowym narzędziem, które umożliwia zawieranie prawomocnych umów za pośrednictwem internetu. Cały proces został znacznie uproszczony w stosunku do tradycyjnej formy nawiązywania współpracy. Intuicyjny interfejs pomoże Ci szybko przebrnąć przez wszystkie etapy zawierania umowy online w kilku prostych krokach:

  1. Wygeneruj umowę za pośrednictwem narzędzia internetowego (zajmie Ci to mniej niż 5 minut)
  2. Wyślij umowę kontrahentowi i poczekaj na weryfikację tożsamości z jego strony
  3. Omów poszczególne punkty umowy z klientem i wynegocjuj dogodne dla obu stron warunki
  4. Złóż oświadczenie woli odnośnie do akceptacji, zapoznania się lub odrzucenia dokumentu
  5. Przy pomocy unikalnego kodu QR zweryfikuj autentyczność umowy

Najprostsze sposoby na poprawę zdolności kredytowej

0
Najprostsze sposoby na poprawę zdolności kredytowej

Niska zdolność kredytowa to dla wielu Polaków spory problem, który potrafi okazać się niezwykle uciążliwy, kiedy na przykład przydarzy się nam jakiś nagły wypadek i potrzebne będą dodatkowe środki (na przykład na zakup zepsutej niespodziewanie lodówki czy pralki). Może ona również stać nam na drodze do otrzymania wymarzonego kredytu samochodowego czy kredytu hipotecznego. Możemy więc wpaść w pewnym momencie na pomysł, aby w jakiś sposób ją podnieść. Tylko jak to zrobić? Jakie są najprostsze sposoby na poprawę zdolności kredytowej?

Rezygnacja ze zbędnych obciążeń

Każde aktualnie posiadane zobowiązania obniżają naszą zdolność kredytową, ponieważ oznaczają, że po ich uregulowaniu co miesiąc mamy do dyspozycji mniej środków. Dlatego też, o ile mamy taką możliwość, spłata niektórych z nich pozytywnie wpłynie na naszą zdolność kredytową. Warto się nad tym zastanowić, zwłaszcza, jeśli któryś kredyt czy pożyczka niedługo się kończy i pozostała nam do uregulowania jedynie niewielka suma.

Jednak nawet, jeśli nie możemy sobie pozwolić na wcześniejszą spłatę zobowiązań, wciąż może istnieć możliwość, aby poprawić swoją zdolność kredytową poprzez rezygnację ze zbędnych obciążeń. W jaki sposób? Wystarczy, że zrezygnujemy z posiadanych, ale nieużywanych produktów bankowych, takich jak karty kredytowe czy kredyty odnawialne, które miały posłużyć „na wszelki wypadek”. Co istotne, nawet jeśli przyznane nam limity pozostały nietknięte, banki i tak postrzegają takie zobowiązania jako obciążenie, co oznacza obniżenie zdolności kredytowej.

Pozytywne wpisy w historii kredytowej

Kiedy mówi się o tym, co zwiększa szanse na otrzymanie kredytu, wysokie dochody to czynnik, który wymienia się najczęściej. Bez wątpienia są one istotne, natomiast wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak istotna jest dla banków pozytywna historia kredytowa. Musimy pamiętać, że jest ona świadectwem tego, jak dotychczas spłacaliśmy swoje zobowiązania, a więc mówi bankowi, czego może się on po nas spodziewać.

Historia kredytowa wypełniona negatywnymi wpisami dotyczącymi spóźnień w spłacie zobowiązań nie wzbudzi w kredytodawcy zaufania. Również pusta historia kredytowa wbrew pozorom nie jest dobrą rzeczą. Boleśnie przekonują się o tym zwłaszcza młodzi ludzie, którzy często unikają zadłużenia się, a potem przeżywają rozczarowanie, kiedy bank odmawia im kredytów na wysokie kwoty (na przykład samochodowych bądź hipotecznych) mimo odpowiednich dochodów.

Wynika to w wielu przypadkach właśnie z braku historii kredytowej, która sprawia, że dana osoba jest dla banku wielką niewiadomą. Jest w końcu szansa, że będzie to rzetelny i wiarygodny klient, ale jest również prawdopodobieństwo, że kredyt nie będzie spłacany w terminie.

Tak więc stosunkowo prostym i tanim, aczkolwiek nie szybkim, sposobem na podniesienie swojej zdolności kredytowej jest wygenerowanie pozytywnych wpisów w naszej historii kredytowej w BIK-u. Jak to zrobić? Wystarczy, że weźmiemy kredyt na bardzo niewielką sumę bądź raty 0% na tani przedmiot, a następnie zadbamy o to, aby na pewno uregulować zobowiązanie na czas.

Nie warto tego sposobu wypróbowywać, jeśli nie mamy pewności, czy będzie nas stać na taki wydatek. Jeśli bowiem nie będziemy opłacać rat na czas, osiągniemy skutek odwrotny do zamierzonego i tylko jeszcze bardziej obniżymy swoją zdolność kredytową. Należy więc zachować pewną ostrożność.

Co robić, kiedy nie ma możliwości poprawy zdolności kredytowej?

Załóżmy, że kredyt potrzebujemy otrzymać natychmiast, a przynajmniej jak najszybciej, i nie mamy możliwości, aby cierpliwie działać i poprawiać swoją zdolność kredytową. Czy w takim przypadku nie mamy absolutnie żadnych szans na otrzymanie kredytu?

Nawet w bardzo trudnej sytuacji istnieje możliwość uzyskania od banku pozytywnej odpowiedzi – niezbędna będzie jednak pomoc ekspertów. Habza Finanse to ceniony pośrednik kredytowy, który dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wysokim kwalifikacjom jest w stanie pozyskiwać dla swoich klientów korzystne kredyty, nawet w przypadku niskiej zdolności kredytowej. Dlatego też zdecydowanie warto się z nim skontaktować.

Podsumowanie

Poprawa swojej zdolności kredytowej nie musi być wcale taka trudna, chociaż nie da się ukryć, że z reguły nie będzie ona pozbawiona kosztów bądź bardzo szybka. Mimo wszystko warto nad zdolnością kredytową popracować, ponieważ nawet, jeśli w danej chwili nie planujemy brać żadnych kredytów, to może się to w późniejszym czasie zmienić (na przykład w momencie, kiedy zapragniemy posiadać własne cztery kąty, ale z uwagi na niedostateczne środki potrzebny nam będzie kredyt hipoteczny).

Jeśli potrzebujemy funduszy już teraz i doskwiera nam brak zdolności kredytowej, warto zwrócić się do wcześniej wspomnianego pośrednika kredytowego, którego znaleźć można tutaj: https://habzafinanse.com.pl/. Samodzielne próby nie tylko prawdopodobnie zakończą się otrzymaniem od różnych banków szeregu negatywnych odpowiedzi, ale także obniżeniem w ten sposób jeszcze bardziej swojej zdolności kredytowej.

Pięć powodów, dlaczego warto zamieszkać w Rumii

0
Pięć powodów, dlaczego warto zamieszkać w Rumii

Rumia wraz z Wejherowem i Redą tworzą Małe Trójmiasto Kaszubskie. Obszar ten cieszy się dużym zainteresowaniem osób chcących kupić swoje własne mieszkanie. Warto wiedzieć, jakie są zalety Rumii oraz które dzielnice wziąć pod uwagę przy wyborze odpowiedniego lokum.

Zyskujące na popularności e-fakturowanie

0
Zyskujące na popularności e-fakturowanie

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaki program do wystawiania faktur online wybrać? Nie jest to łatwe zadanie. Na współczesnym rynku jest ogromny wybór tego typu programów ale czy wszystkie spełniają w pełni nasze oczekiwania? W przypadku wątpliwości często można skorzystać z pakietów testowych, które pozwolą nam sprawdzić funkcjonowanie danego programu. Ciekawą propozycją jest program do fakturowania wfirma.pl, z którego możemy korzystać za darmo przez 30 dni. Pozwoli nam to dokładnie zapoznać się ze wszystkimi funkcjami programu oraz przyjrzeć się pozostałym ofertą dostępnym na tej stronie.

Nowoczesne akumulatory litowo-jonowe

0
Nowoczesne akumulatory litowo-jonowe

Wszyscy posiadacze urządzeń elektrycznych poszukują najlepszych rozwiązań dla swoich gadżetów. Jednym z problemów, jaki napotykają, jest zakup odpowiedniego akumulatora.

Najem okazjonalny jako forma zabezpieczenia interesów właścicieli nieruchomości

0
Najem okazjonalny

W Polsce coraz więcej młodych ludzi, podobnie jak na zachodzie, jest zainteresowanych własnym lokum. Mieszkanie we własnym czy wynajmowanym niezależnym mieszkaniu jest coraz częstszym marzeniem przeciętnego obywatela. Nieduże bezrobocie, coraz większe zarobki oraz świadczenia socjalne w formie 500+ przyczyniają się do chęci usamodzielnienia się i przysłowiowego „wyjścia z gniazda”. Na rynku mieszkaniowym jest dostępnych coraz więcej ofert różnej wielkości lokali oraz domów. W Polskiej tradycji nadal panuje przekonanie o potrzebie posiadania na własność lokalu i prawie każdy chciałby być właścicielem nieruchomości w której mieszka, jednak nie każdego stać na wydatek rzędu kilkuset tysięcy złotych od ręki, a ze zdolnością kredytową młodych osób różnie bywa. Dlatego coraz więcej osób decyduje się na wynajem, który nie należy w Polsce do najtańszych, jednak daje poczucie samodzielności i większość pracującej części społeczeństwa stać na taki styl życia, aby mieszkać w wynajmowanym lokalu. Dlatego polski rynek wynajmu nieruchomości rozkwita i być może za kilkanaści lat osiągnie tak wysoki poziom jak na zachodzie.

Jakie są przyczyny bezrobocia w Polsce?

0
przyczyny bezrobocia

O bezrobociu mówimy wtedy, gdy nie posiadamy pracy zarobkowej, a jesteśmy zdolni do jej wykonywania. Główną przyczyną tego zjawiska jest niewystarczająca liczba wolnych miejsc pracy dla osób ubiegających się o nią. Liczba osób, którzy nie wykonują żadnej pracy zarobkowej, ani nie prowadzą działalności gospodarczej, w danym regionie jest jednym ze wskaźników, który służy ocenie warunków ekonomicznych.

Jakie są główne przyczyny bezrobocia w Polsce?

Spadek popytu – od wielu czynników jest uzależniony popyt na dane zawody. Obecnie w naszym kraju można zaobserwować zapotrzebowanie na zawody związane z branżą informatyczną, budowlaną oraz technologiczną. Mamy nadwyżkę ekonomistów, osoby po tym kierunku studiów bardzo często zmieniają branżę, w innym wypadku grozi im bezrobocie.

Postęp technologiczny – to czynnik, który zarówno przyczynia się powstawania miejsc pracy, ale i do utraty zatrudnienia. Dotyczy to głównie osób, które wykonują nieskomplikowane czynności manualne, w przyszłości mogą one zostać zastąpione przez maszyny.

Przeczytaj też: http://www.plenergia.pl/nowa-praca-jak-dobrze-ja-rozpoczac/

Outsourcing pracy – mówimy o nim, gdy dochodzi do redukcji etatów w danym przedsiębiorstwie. W wyniku tego firma zleca zewnętrznym działalnościom, wykonywanie konkretnych zadań. W niektórych przypadkach może dojść do przeniesienia pracownika, do innego przedsiębiorstwa.

Bezrobocie dobrowolne – czasami osoby, które są w wieku produkcyjnym oraz są zdolne do wykonywania pracy zarobkowej, po prostu nie chcą pracować. Dochodzi wtedy do dobrowolnej rezygnacji z pracy.

Relokacja -do bezrobocia może również dojść na skutek zmiany miejsca zamieszkania. Wiele osób, zwłaszcza tych młodych przenosi się do większych miast, z myślą o lepszej pracy i o lepszych zarobkach. Gdy są już na miejscu, nie zawsze udaje im się znaleźć tą wymarzoną pracę, w wyniku tego lądują na bezrobociu.

Osoby nowe na rynku pracy – mowa tutaj o osobach, które dopiero co ukończyły studia wyższe, nie mają doświadczenia, a szukają pracy w wyuczonym zawodzie. Nie zawsze jest łatwo znaleźć coś sensownego, głównie wynika to ze zbyt niskich kwalifikacji kandydatów.

Źródło: https://www.taxnews.pl/

ZOBACZ TEŻ